Enter Tuki

Henkilökohtaista asiantuntija-apua

Enter Tuki tarjoaa helposti lähestyttävää ja asiantuntevaa apua ongelmatilanteissa, joita organisaation oma IT-väki tai loppukäyttäjä eivät pysty ratkaisemaan.

Enter Optimi -kokonaispalveluumme sisältyy Enter Tuki. Sen kautta tavoitat helposti osaavan asiantuntijan, joka auttaa, opastaa ja ratkaisee ripeästi haastavimmatkin IT-pulmasi. Koordinoimme myös muutosten hallinnan ja häiriötilanteiden ratkaisun.

Neuvontaa ja tukea sekä loppukäyttäjille että asiantuntijoille 

Enter Tukeen sisältyy helposti tavoitettava ja asiantunteva Service Desk. Sen asiantuntijat osaavat neuvoa ja auttaa asiakasorganisaation omia loppukäyttäjiä. Tarvittaessa ohjeistamme myös asiakkaan nimeämiä kolmannen osapuolen IT-asiantuntijoita. Service Desk pystyy ratkaisemaan monenlaisia palvelupyyntöjä, koskivat ne sitten käyttöopastusta, pilvipalveluita, palvelimia, verkkolaitteita, verkkoyhteyksiä, tai esimerkiksi ohjelmistoja.

Loppukäyttäjiä Service Desk palvelee selkeästi ja ymmärrettävästi — riippumatta kuinka teknisestä ongelmasta on kyse. Service Desk voi myös opastaa käyttäjiä organisaation sovellusten käytössä. Laajemmista perehdytys- ja koulutustapahtumista sovitaan aina tapauskohtaisesti erikseen. 

IT-asiantuntijoille Service Desk toimii arvokkaana lisäapuna ja laajennettuna tietopankkina. Palvelu voidaan mukauttaa organisaation tarpeiden mukaan. Asiakkaan oma IT-osasto voi hoitaa lähituen ja Enterin asiantuntija palvelimet, sisältäen niiden ylläpidon ja käyttäjähallinnan. Aivan kuten loppukäyttäjiäkin, palvelee Service Desk yllättävissä ongelmatilanteissa asiakkaan IT-asiantuntijoita.

Muutospyyntöjen hallinnointi 

Enter Tuen asiantuntijat vastaanottavat ja hoitavat IT:n muutospyyntöjä, kuten käyttäjätilien, hakemisto-oikeuksien ja Teams-ryhmien muutoksia sekä suorituskapasiteettien ja sovellusversioiden muutoksia.

Enter Tuki toimii myös keskitettynä tiedotuspisteenä organisaation henkilöstölle laajempien muutoshankkeiden keskellä – kuten palveluiden versiovaihdoissa ja datamigraatioissa.

Häiriötilanteiden ratkaisun koordinointi 

Varsinkin monitoimittajaympäristöissä tarvitaan kykyä hahmottaa, hallita ja koordinoida häiriötilanteita, sekä niiden aiheuttamia tapahtumia. Vikatilanteissa — varsinkin sen koskettaessa useita eri toimijoita — korostuu aktiivinen ja täsmällinen viestintä osapuolten kesken. Enter Tuki auttaa niin pienemmissä ja selkeärajaisissa kuin monimutkaisissa ja laajoissa häiriötilanteissa.

Referenssejä

Saarioisten pakastepitsoja

Saarioinen Oy

Saarioisten resepti käyttäjätunnusten automaatioon on Ruutuvihko

Suomen johtava valmisruokatalo Saarioinen etsi ratkaisua käyttäjätunnusten automatisointiin. Enterin ansiosta Saarioisten tietohallinnossa saavutetaan nyt merkittäviä ajan ja kustannusten säästöjä, kun käyttöön otettiin Enter Ruutuvihko™.

Lue lisää

Ruutuvihko-sarjakuva

Ruutuvihko auttaa ja automatisoi

ENTER Ruutuvihko™ integraatio- ja automaatiopalvelu yhdistää eri järjestelmissä olevat tiedot, hallitsee käyttäjätunnukset, parantaa tietoturvaa ja vähentää manuaalista työtä.

Lue lisää

Kauppalan talo ja Keravan vaakuna

Keravan kaupunki

ENTER Ruutuvihko™ varmistaa Keravalla tehokkaan ja turvallisen tunnusten hallinnan

Keravan kaupunki on ottanut käyttöön ENTER Ruutuvihko -palvelun sekä opetuksen että hallinnon organisaatioissa, minkä ansiosta tunnusten hallinta ja tietojen siirto myös organisaatioiden välillä onnistuvat automaattisesti. Käyttäjätunnusautomaatio on tuonut merkittäviä hyötyjä ja säästöjä sekä lisännyt tietoturvaa.

Lue lisää

Dell Technologies Forum Suomi

Dell Technologies /Forum

Enter on sponsorina Dell Technologies Forum -tapahtumassa.

Keski- ja Pohjois-Euroopan Dell Technologies Forum-tapahtuma järjestetään etätoteutuksena 18. marraskuuta 2021. Enter juhlistaa pitkää ja menestyksekästä yhteistyösuhdetta osallistumalla lähetykseen sponsorina.

Lue lisää

Liity Enter Optimi -palvelukokemuksen piiriin.