Enter Tuki

Henkilökohtaista asiantuntija-apua

Enter Tuki tarjoaa helposti lähestyttävää ja asiantuntevaa apua ongelmatilanteissa, joita organisaation oma IT-väki tai loppukäyttäjä eivät pysty ratkaisemaan.

Enter Optimi -kokonaispalveluumme sisältyy Enter Tuki. Sen kautta tavoitat helposti osaavan asiantuntijan, joka auttaa, opastaa ja ratkaisee ripeästi haastavimmatkin IT-pulmasi. Koordinoimme myös muutosten hallinnan ja häiriötilanteiden ratkaisun.

Neuvontaa ja tukea sekä loppukäyttäjille että asiantuntijoille 

Enter Tukeen sisältyy helposti tavoitettava ja asiantunteva Service Desk. Sen asiantuntijat osaavat neuvoa ja auttaa asiakasorganisaation omia loppukäyttäjiä. Tarvittaessa ohjeistamme myös asiakkaan nimeämiä kolmannen osapuolen IT-asiantuntijoita. Service Desk pystyy ratkaisemaan monenlaisia palvelupyyntöjä, koskivat ne sitten käyttöopastusta, pilvipalveluita, palvelimia, verkkolaitteita, verkkoyhteyksiä, tai esimerkiksi ohjelmistoja.

Loppukäyttäjiä Service Desk palvelee selkeästi ja ymmärrettävästi — riippumatta kuinka teknisestä ongelmasta on kyse. Service Desk voi myös opastaa käyttäjiä organisaation sovellusten käytössä. Laajemmista perehdytys- ja koulutustapahtumista sovitaan aina tapauskohtaisesti erikseen. 

IT-asiantuntijoille Service Desk toimii arvokkaana lisäapuna ja laajennettuna tietopankkina. Palvelu voidaan mukauttaa organisaation tarpeiden mukaan. Asiakkaan oma IT-osasto voi hoitaa lähituen ja Enterin asiantuntija palvelimet, sisältäen niiden ylläpidon ja käyttäjähallinnan. Aivan kuten loppukäyttäjiäkin, palvelee Service Desk yllättävissä ongelmatilanteissa asiakkaan IT-asiantuntijoita.

Muutospyyntöjen hallinnointi 

Enter Tuen asiantuntijat vastaanottavat ja hoitavat IT:n muutospyyntöjä, kuten käyttäjätilien, hakemisto-oikeuksien ja Teams-ryhmien muutoksia sekä suorituskapasiteettien ja sovellusversioiden muutoksia.

Enter Tuki toimii myös keskitettynä tiedotuspisteenä organisaation henkilöstölle laajempien muutoshankkeiden keskellä – kuten palveluiden versiovaihdoissa ja datamigraatioissa.

Häiriötilanteiden ratkaisun koordinointi 

Varsinkin monitoimittajaympäristöissä tarvitaan kykyä hahmottaa, hallita ja koordinoida häiriötilanteita, sekä niiden aiheuttamia tapahtumia. Vikatilanteissa — varsinkin sen koskettaessa useita eri toimijoita — korostuu aktiivinen ja täsmällinen viestintä osapuolten kesken. Enter Tuki auttaa niin pienemmissä ja selkeärajaisissa kuin monimutkaisissa ja laajoissa häiriötilanteissa.

Referenssejä

SOTE ATK-Päivät

Sosiaali- ja terveydenhuollon ATK-päivät 2022

Enter osallistuu SOTE ATK-päiville

Sosiaali- ja terveydenhuollon erikoistapahtuma järjestetään tällä kertaa Jyväskylässä. Löydät meidät näyttelyosastolta B50.

Lue lisää

Prakticum gubbar

Yrkesinstitutet Prakticum

Ruutuvihko säästää aikaa Prakticumissa

Monialainen ruotsinkielinen ammattioppilaitos Prakticum on valinnut käyttäjätunnusten hallintaan ENTER Ruutuvihko™-palvelun. Tavoitteena oli saavuttaa sujuvuutta ja tehokkuutta IT-osaston työhön ja toisaalta rakentaa oppilaitokseen nykyaikainen tietojärjestelmä, jossa kaikilla opiskelijoilla ja työntekijöillä on käytössään toimivat työkalut.

Lue lisää

Log4shell-tiedote

Kriittinen Log4shell-haavoittuvuus Apache Log4j –komponentissa

Kyberturvallisuuskeskus julkaisi 10.12.2021 varoituksen Log4j-komponenttiin liittyvästä haavoittuvuudesta.

Lue lisää

Soitin Laine

Soitin Laine

Soitin Laine hyötyy ulkoistetun IT-asiantuntijan palveluista

Enter on ollut turkulaisen musiikkialan erikoisliike Soitin Laineen pitkäaikainen tietojärjestelmien yhteistyökumppani. Ulkoistettu IT-asiantuntija on paras ratkaisu yritykselle, joka haluaa keskittää omat henkilöresurssit ydinliiketoimintaansa. Ylläpitopalvelun avulla Soitin Laineen tietojärjestelmät ovat aina ajan tasalla ja työvälineet toimintakunnossa.

Lue lisää

Liity Enter Optimi -palvelukokemuksen piiriin.