Enter Tuki

Henkilökohtaista asiantuntija-apua

Enter Tuki tarjoaa helposti lähestyttävää ja asiantuntevaa apua ongelmatilanteissa, joita organisaation oma IT-väki tai loppukäyttäjä eivät pysty ratkaisemaan.

Enter Optimi -kokonaispalveluumme sisältyy Enter Tuki. Sen kautta tavoitat helposti osaavan asiantuntijan, joka auttaa, opastaa ja ratkaisee ripeästi haastavimmatkin IT-pulmasi. Koordinoimme myös muutosten hallinnan ja häiriötilanteiden ratkaisun.

Neuvontaa ja tukea sekä loppukäyttäjille että asiantuntijoille 

Enter Tukeen sisältyy helposti tavoitettava ja asiantunteva Service Desk. Sen asiantuntijat osaavat neuvoa ja auttaa asiakasorganisaation omia loppukäyttäjiä. Tarvittaessa ohjeistamme myös asiakkaan nimeämiä kolmannen osapuolen IT-asiantuntijoita. Service Desk pystyy ratkaisemaan monenlaisia palvelupyyntöjä, koskivat ne sitten käyttöopastusta, pilvipalveluita, palvelimia, verkkolaitteita, verkkoyhteyksiä, tai esimerkiksi ohjelmistoja.

Loppukäyttäjiä Service Desk palvelee selkeästi ja ymmärrettävästi — riippumatta kuinka teknisestä ongelmasta on kyse. Service Desk voi myös opastaa käyttäjiä organisaation sovellusten käytössä. Laajemmista perehdytys- ja koulutustapahtumista sovitaan aina tapauskohtaisesti erikseen. 

IT-asiantuntijoille Service Desk toimii arvokkaana lisäapuna ja laajennettuna tietopankkina. Palvelu voidaan mukauttaa organisaation tarpeiden mukaan. Asiakkaan oma IT-osasto voi hoitaa lähituen ja Enterin asiantuntija palvelimet, sisältäen niiden ylläpidon ja käyttäjähallinnan. Aivan kuten loppukäyttäjiäkin, palvelee Service Desk yllättävissä ongelmatilanteissa asiakkaan IT-asiantuntijoita.

Muutospyyntöjen hallinnointi 

Enter Tuen asiantuntijat vastaanottavat ja hoitavat IT:n muutospyyntöjä, kuten käyttäjätilien, hakemisto-oikeuksien ja Teams-ryhmien muutoksia sekä suorituskapasiteettien ja sovellusversioiden muutoksia.

Enter Tuki toimii myös keskitettynä tiedotuspisteenä organisaation henkilöstölle laajempien muutoshankkeiden keskellä – kuten palveluiden versiovaihdoissa ja datamigraatioissa.

Häiriötilanteiden ratkaisun koordinointi 

Varsinkin monitoimittajaympäristöissä tarvitaan kykyä hahmottaa, hallita ja koordinoida häiriötilanteita, sekä niiden aiheuttamia tapahtumia. Vikatilanteissa — varsinkin sen koskettaessa useita eri toimijoita — korostuu aktiivinen ja täsmällinen viestintä osapuolten kesken. Enter Tuki auttaa niin pienemmissä ja selkeärajaisissa kuin monimutkaisissa ja laajoissa häiriötilanteissa.

Referenssejä

Emter Rekrytointi

Avoin hakemus

Avoin hakemus

Kiinnostaako Enter työpaikkana? Haemme jatkuvasti uusia Microsoft-teknologioiden asiantuntijoita palvelutiimiimme. Katso avoimen hakemuksen hakuohjeet alta.

Lue lisää

ENTER 25

ENTER 25

Mahtava ilta Ruissalossa

Enterin neljännesvuosisadan yrittäjämatkaa juhlittiin 8. helmikuuta 2023. Lämminhenkisen tilaisuuden paikkana toimi Ruissalon Telakan näyttävä Lindblom-sali.

Lue lisää

ENTER25

Enter täyttää 25 vuotta

Neljännesvuosisata IT-kumppanuutta

Joulukuu 1997. Enter oli pieni, mutta ketterä. Kaksikymmentäviisi vuotta myöhemmin olemme jo isompi, mutta sama ketteryys ja palava halu kehittyä eivät ole hävinneet mihinkään. Kun elämme tätä hetkeä, halu palvella ja auttaa, sekä toimia asiakkaan tavoitteiden saavuttamiseksi ovat edelleen jäljellä – vahvempana kuin koskaan.

Lue lisää

Sigge Arkkitehdit Oy

Sigge Arkkitehdit saa varmuutta toimintaan palvelinuudistuksella

Sigge Arkkitehdit on iso arkkitehtitoimisto, jolla on toimipisteet sekä Turussa että Helsingissä. Noin 80 työntekijän toimistossa IT-järjestelmiltä vaaditaan paljon, sillä arkkitehdit käsittelevät työssään suuria 3D-malleja ja virtuaalimalleja, jotka edellyttävät tietokoneilta suorituskykyä ja toimintavarmuutta.

Lue lisää

Liity Enter Optimi -palvelukokemuksen piiriin.