Enter Tuki

Henkilökohtaista asiantuntija-apua

Enter Tuki tarjoaa helposti lähestyttävää ja asiantuntevaa apua ongelmatilanteissa, joita organisaation oma IT-väki tai loppukäyttäjä eivät pysty ratkaisemaan.

Enter Optimi -kokonaispalveluumme sisältyy Enter Tuki. Sen kautta tavoitat helposti osaavan asiantuntijan, joka auttaa, opastaa ja ratkaisee ripeästi haastavimmatkin IT-pulmasi. Koordinoimme myös muutosten hallinnan ja häiriötilanteiden ratkaisun.

Neuvontaa ja tukea sekä loppukäyttäjille että asiantuntijoille 

Enter Tukeen sisältyy helposti tavoitettava ja asiantunteva Service Desk. Sen asiantuntijat osaavat neuvoa ja auttaa asiakasorganisaation omia loppukäyttäjiä. Tarvittaessa ohjeistamme myös asiakkaan nimeämiä kolmannen osapuolen IT-asiantuntijoita. Service Desk pystyy ratkaisemaan monenlaisia palvelupyyntöjä, koskivat ne sitten käyttöopastusta, pilvipalveluita, palvelimia, verkkolaitteita, verkkoyhteyksiä, tai esimerkiksi ohjelmistoja.

Loppukäyttäjiä Service Desk palvelee selkeästi ja ymmärrettävästi — riippumatta kuinka teknisestä ongelmasta on kyse. Service Desk voi myös opastaa käyttäjiä organisaation sovellusten käytössä. Laajemmista perehdytys- ja koulutustapahtumista sovitaan aina tapauskohtaisesti erikseen. 

IT-asiantuntijoille Service Desk toimii arvokkaana lisäapuna ja laajennettuna tietopankkina. Palvelu voidaan mukauttaa organisaation tarpeiden mukaan. Asiakkaan oma IT-osasto voi hoitaa lähituen ja Enterin asiantuntija palvelimet, sisältäen niiden ylläpidon ja käyttäjähallinnan. Aivan kuten loppukäyttäjiäkin, palvelee Service Desk yllättävissä ongelmatilanteissa asiakkaan IT-asiantuntijoita.

Muutospyyntöjen hallinnointi 

Enter Tuen asiantuntijat vastaanottavat ja hoitavat IT:n muutospyyntöjä, kuten käyttäjätilien, hakemisto-oikeuksien ja Teams-ryhmien muutoksia sekä suorituskapasiteettien ja sovellusversioiden muutoksia.

Enter Tuki toimii myös keskitettynä tiedotuspisteenä organisaation henkilöstölle laajempien muutoshankkeiden keskellä – kuten palveluiden versiovaihdoissa ja datamigraatioissa.

Häiriötilanteiden ratkaisun koordinointi 

Varsinkin monitoimittajaympäristöissä tarvitaan kykyä hahmottaa, hallita ja koordinoida häiriötilanteita, sekä niiden aiheuttamia tapahtumia. Vikatilanteissa — varsinkin sen koskettaessa useita eri toimijoita — korostuu aktiivinen ja täsmällinen viestintä osapuolten kesken. Enter Tuki auttaa niin pienemmissä ja selkeärajaisissa kuin monimutkaisissa ja laajoissa häiriötilanteissa.

Referenssejä

Säkylän kunta

Hyvässä hoidossa

Itselleni Enterin parasta antia on ehdottomasti asiantuntijuus. Heillä on laaja-alaista ohjelmisto-osaamista ja näkemystä järkevistä toteutustavoista.

Lue lisää

Turun Konekeskus

Suora yhteys asiantuntijaan

Olen asiakkaana varsin tarkka ja samaa tarkkuutta edellytän myös pöydän toiselta puolelta. Vieläkin tärkeämpi onnistumisen mittari on tavoitettavuus.

Lue lisää

TechTalks videotallenteet

TechTalks videotallenteet

Oletko jo katsonut Suomen suurimman Microsoft -aiheisen tapahtuman luentovideoita? TechTalksissa esitettiin kahden päivän aikana yli sata eri tietopakettia. TechTalks videotallenteet ilmestyivät tapahtuman jälkeen valmistumistahdissaan Microsoftin Channel 9 -palveluun. Tallennesivulta löydät kaikki satakunta esitystä.

Lue lisää

TechTalks 2016

Vuoden suurin tapahtuma Microsoft IT-ammattilaiselle

Suuren suosion ja erinomaiset palautteet saanut TechTalks -tapahtuma järjestetään tänä vuonna 11.-12. lokakuuta Tapahtumakeskus Telakalla. TechTalks 2016 tarjoaa enemmän sisältöä edullisemmin – tapahtuma on nyt kaksipäiväinen ja luentoja on peräti 96.

Lue lisää

Liity Enter Optimi -palvelukokemuksen piiriin.